Steelcase Flex Collection - Alternativ - De Oplossing Tegen Covid19

Steelcase Flex Collection

U wilt uw teams werkruimtes aanbieden waar ze zich veilig voelen. Maar Covid19 geeft u veel problemen bij het inrichten van uw kantoren? 

Het kantoor moet niet alleen veilig zijn, maar ook efficient en flexibel om zich aan te passen aan de veranderingen waarmee we in een post-Covid wereld worden geconfronteerd.

Maar hoewel infectiebestrijding een nieuw doel is, mag het niet ten koste gaan van de samenhang, de creativiteit en de productiviteit!

Daarom bieden wij u een collectie aan die u de controle geeft: de Flex-collectie van Steelcase. +32 2 627 18 55

Neem contact met ons op!



    Wees vandaag nog Covid-proof

    En anticipeer op de post-Covid-wereld.

    Focus op deze collectie

    01. Steelcase Flex Collection bestaat uit tafels, trolleys, schermen en accessoires.
    02. Deze collectie is ontworpen om de agile en de creatieve teams hun ruimte aan te passen aan hun behoeften.
    03. De flexibele elementen en de slimme details van deze collectie maken het mogelijk om de ruimte in enkele minuten opnieuw in te richten. Zoals in een team heeft elk product zijn eigen sterktes, maar samenwerken is het meest efficiënt.
    04. Steelcase Flex Collection biedt verschillende afwerkingsmogelijkheden die de creativiteit en personalisatie stimuleren om unieke samenwerkingsruimtes mogelijk te maken.
    Steelcase Flex Collection (2)

    Specificaties :

    Whiteboard

    • H1800 mm x L900 mm (13 mm dik)

    Gebogen wandje op de tafel

    • Scheiding

    Totale hoogte H475 mm
    Scheiding H300 mm
    Façade H175 mm

    • Façade

    Totale hoogte H475 mm
    Scheiding H100 mm
    Façade H375 mm

    Vrijstaande schermen

    • Overgang: ​ H1200 mm x L900 mm
    • Kleine rechthoek : H1200 mm x L900 mm
    • Grote rechthoek : H1800 mm x L900 mm​

    Akoestische scheiding

    • H2000 mm x L1473 mm x P540 mm

    Muurrail

    • L2000 mm
    • L1000-1999 mm (gepersonaliseerd)

    In hoogte verstelbaar bureau met Simple of Active Touch

    • P600 et P800 mm : L1200 – 1800 mm
    • Lift 1 : H720 – 1200 mm ​
    • Lift 2 : ​H650 – 1250 mm

    Tafels

    • Slim tafel : L1600 mm x P450 mm ​
    • Staande tafel ​: P600 mm et P800 mm; L1200 – 1800 mm
    • Zittafel ​: P600 mm et P800 mm; L1200 – 1800 mm
    • Displaytafel: H965mm

    Wagens

    • Team Cart : L1168 mm x P508 mm x H1155 mm​
    • Board Cart : L1168 mm x P508 mm x H1155 mm

    Mand + Cup

    • Mand : ​ L295 mm x P360 mm x H190 mm
    • Cup : ​ L145 mm x P140 mm x H175 mm

    Hangbox

    • 3m kabel (3 stopcontacten + 2 USB-poorten)

    Power Stand

    • H810 mm
    • H1120 mm
    • 5m kabel (3 stopcontacten + 2 USB-poorten)

    Ontdek onze nieuwste artikelen

    Bureau-inrichting op maat: geen overbodige luxe

    24 nov 2021

    En da’s precies waarom je maar beter werk maakt een aantrekkelijk kantoor. Specifieker nog: dat is waarom je moet inzetten op een bureau-inrichting op maat. Want als jouw bedrijf uniek is, dan moet je kantoorinrichting dat ook zijn. Omdat branding maatwerk is Bij een bureau-inrichting speelt ten eerste je branding een belangrijke rol. Of je …

    Is jouw kantoor al NWOW-proof?

    10 nov 2021

    Glijdende werkuren, flexplekken, de mogelijkheid tot telewerken, een cleandeskpolicy, … het maakt allemaal deel uit van de NWOW of de New Way of Working. Heel wat bedrijven voerden het nieuwe werken noodgedwongen in, maar plukken er intussen volop de vruchten van.

    Kantoorinrichting maakt de verplaatsing de moeite waard

    03 nov 2021

    Werkgevers hebben de afgelopen periode ontdekt dat thuiswerkende teamleden wel degelijk te vertrouwen zijn en niet de hele dag staan te strijken of tv liggen te kijken. Werknemers ondervonden dan weer de voordelen van niet elke dag naar het kantoor te moeten: ze hielden meer tijd over om bijvoorbeeld te gaan sporten of de kinderen van school te halen. Een balans vinden is de boodschap.

    Bureau-inrichting: aandacht voor ergonomie én design

    21 okt 2021

    We delen enkele aandachtspunten bij bureau-inrichting én introduceren de nieuwste snufjes, zoals een intuïtieve bureaustoel of een inklapbaar bureaumeubel.

    Een beter imago voor uw merk

    17 feb 2021

    Wat doe je als een professioneel pand niet langer de kwaliteit van de dienstverlening van je bedrijf weerspiegelt? Renoveren of verhuizen! Argo Law, een groot advocatenkantoor gespecialiseerd in vennootschapsrecht en fiscaal recht, koos voor een verhuis naar de Post X-site in Antwerpen. Als eerste passief kantoorgebouw geniet Post X van een unieke ligging, naast de …

    De talenten achter een project: Alexis

    01 feb 2021

    Op passie staat geen leeftijd. Het levende bewijs hiervan is Alexis D’Archambeau, die onlangs een carrièreswitch maakte. Sinds anderhalf jaar werkt Alexis als Business Developer & Steelcase-vertegenwoordiger bij Alternativ. Sindsdien verdiept deze dynamische dertiger zich onvermoeibaar in modulaire en/of multifunctionele ruimtes, de manieren waarop werkruimtes kunnen worden aangepast aan individuen en vooral het uitdenken van …

    Begeleiding tijdens het hele project

    02 nov 2020

    Toen de voormalige kantoren in Meise te krap begonnen te worden, investeerde Howden Belgium in 250 m² kantoorruimte in Zaventem om zijn 12 medewerkers en managers – en in de nabije toekomst ook een tiental extra medewerkers – onder te brengen. Alternativ reageerde bijzonder snel, haalde de opdracht binnen en begon in juni aan de …

    Growners, een moderne visie op kantoren voor de wereld van morgen

    01 okt 2020

    Growners is een vastgoedhandelaar gevestigd in Lasne in Waals-Brabant. De kernactiviteit van het bedrijf is de aankoop van kantoorgebouwen en magazijnen die minstens 10 jaar oud zijn aan de rand van Brussel-Stad (mobiliteit staat centraal in hun visie). De gebouwen worden gerecycleerd of opgedeeld in kavels van 50 m² tot 8.000 m² (het aanbod is …

    Een werkplek die bijdraagt tot de bedrijfsidentiteit

    10 sep 2020

    Voor dit nieuwe project onder leiding van Alternativ voor de hotelgroep Pandox AB werd een gemeenschappelijke verkoop- en reservatieruimte ingericht voor twee hotels: het Crowne Plaza Brussels – Le Palace en Hotel Indigo – Brussels City. De ruimte bevindt zich in het pand van Hotel Indigo. Frédéric Bouchacourt, projectmanager bij Alternativ, wou vooral een warme …

    Together again: the future of shared spaces in the office

    27 aug 2020

    The simple joy of coffee with coworkers in the café. Sketching out ideas on whiteboards, post-it notes and digital displays in comfortable meeting spaces. It’s the collective energy and vibe of a space full of people united in a common purpose. Though we’re successfully getting some types of work done remotely and over video, we’re …

    Geïnspireerd?