Steelcase Flex Collection - Alternativ - De Oplossing Tegen Covid19

Steelcase Flex Collection

U wilt uw teams werkruimtes aanbieden waar ze zich veilig voelen. Maar Covid19 geeft u veel problemen bij het inrichten van uw kantoren? 

Het kantoor moet niet alleen veilig zijn, maar ook efficient en flexibel om zich aan te passen aan de veranderingen waarmee we in een post-Covid wereld worden geconfronteerd.

Maar hoewel infectiebestrijding een nieuw doel is, mag het niet ten koste gaan van de samenhang, de creativiteit en de productiviteit!

Daarom bieden wij u een collectie aan die u de controle geeft: de Flex-collectie van Steelcase. +32 2 627 18 55

Neem contact met ons op!



    Wees vandaag nog Covid-proof

    En anticipeer op de post-Covid-wereld.

    Focus op deze collectie

    01. Steelcase Flex Collection bestaat uit tafels, trolleys, schermen en accessoires.
    02. Deze collectie is ontworpen om de agile en de creatieve teams hun ruimte aan te passen aan hun behoeften.
    03. De flexibele elementen en de slimme details van deze collectie maken het mogelijk om de ruimte in enkele minuten opnieuw in te richten. Zoals in een team heeft elk product zijn eigen sterktes, maar samenwerken is het meest efficiënt.
    04. Steelcase Flex Collection biedt verschillende afwerkingsmogelijkheden die de creativiteit en personalisatie stimuleren om unieke samenwerkingsruimtes mogelijk te maken.
    Steelcase Flex Collection (2)

    Specificaties :

    Whiteboard

    • H1800 mm x L900 mm (13 mm dik)

    Gebogen wandje op de tafel

    • Scheiding

    Totale hoogte H475 mm
    Scheiding H300 mm
    Façade H175 mm

    • Façade

    Totale hoogte H475 mm
    Scheiding H100 mm
    Façade H375 mm

    Vrijstaande schermen

    • Overgang: ​ H1200 mm x L900 mm
    • Kleine rechthoek : H1200 mm x L900 mm
    • Grote rechthoek : H1800 mm x L900 mm​

    Akoestische scheiding

    • H2000 mm x L1473 mm x P540 mm

    Muurrail

    • L2000 mm
    • L1000-1999 mm (gepersonaliseerd)

    In hoogte verstelbaar bureau met Simple of Active Touch

    • P600 et P800 mm : L1200 – 1800 mm
    • Lift 1 : H720 – 1200 mm ​
    • Lift 2 : ​H650 – 1250 mm

    Tafels

    • Slim tafel : L1600 mm x P450 mm ​
    • Staande tafel ​: P600 mm et P800 mm; L1200 – 1800 mm
    • Zittafel ​: P600 mm et P800 mm; L1200 – 1800 mm
    • Displaytafel: H965mm

    Wagens

    • Team Cart : L1168 mm x P508 mm x H1155 mm​
    • Board Cart : L1168 mm x P508 mm x H1155 mm

    Mand + Cup

    • Mand : ​ L295 mm x P360 mm x H190 mm
    • Cup : ​ L145 mm x P140 mm x H175 mm

    Hangbox

    • 3m kabel (3 stopcontacten + 2 USB-poorten)

    Power Stand

    • H810 mm
    • H1120 mm
    • 5m kabel (3 stopcontacten + 2 USB-poorten)

    Ontdek onze nieuwste artikelen

    Akoestische panelen en andere manieren om lawaai op kantoor te beperken

    06 dec 2022

    Maar in veel gevallen is lawaai op kantoor de boosdoener. Da’s natuurlijk bijzonder jammer. Als je gestoord wordt, duurt het gemiddeld tien minuten voordat je je terug kunt concentreren op waarmee je bezig was. Akoestische panelen en andere hulpmiddelen zorgen voor een kantoor waar het aangenaam werken is.  Akoestische panelen en co  Vloeren en plafonds …

    Waar je aan moet denken bij een bureau-inrichting

    02 nov 2022

    Werknemers ondervinden dan weer het effect van je kantoorinrichting op het vlak van welzijn en productiviteit. Je mag dus niet licht over een renovatie of de inrichting van een nieuw kantoor gaan. Laat je leiden door de drie vragen uit dit artikel …  Wat is het doel van mijn kantoor?  Deze eerste vraag doet misschien …

    Je kantoor renoveren? Een handige checklist

    19 okt 2022

    Aandachtspunten voor werknemerswelzijn  Bij de inrichting van een kantoor, en dus evengoed bij een kantoorrenovatie, moet je voldoende aandacht besteden aan:   ergonomie (om onder meer de nek- en rugklachten te vermijden waarmee zittend werk zo vaak gepaard gaat)  licht (natuurlijk licht is niet alleen aangenamer dan kunstverlichting; het geeft ook je immuunsysteem, celvernieuwing en concentratie …

    De creativiteit stimuleren met je kantoorinrichting 

    02 aug 2022

    Dat is trouwens niet alleen belangrijk voor ondernemingen in de creatieve industrie: élk bedrijf vaart wel bij een dosis creativiteit. Creatief denken helpt medewerkers namelijk om uitdagingen te overwinnen, problemen op te lossen en nieuwe ideeën te lanceren waarmee jouw organisatie de concurrentie voor blijft.  Creativiteit stimuleren = horizon verbreden  Elk idee komt voort uit …

    Kantoorinrichting? Da’s maatwerk 

    28 jul 2022

    Dé juiste kantoorinrichting bestaat echter niet. Ze moet afgestemd zijn op de taken die je werknemers moeten doen, op wie je bent als organisatie en wat je wil uitstralen. Zo is een modern kantoor niet per se voor elke onderneming een goeie match. Kortom: kantoorinrichting zou altijd maatwerk moeten zijn!  Kantoorinrichting volgens activiteiten …  Je …

    Alternativ lanceert een nieuwe afdeling!

    27 jul 2022

    En het spectrum van ICT-integratie in professionele kantoren is breed! Van slimme technologie om vergaderingen te beheren en te plannen tot de oriëntatie van het bedrijf naar een hybride werkmodel en de manier waarop je interactieve schermen plaatst in samenwerkingsruimtes.

    Flexibel werken: stem er je kantoorinrichting op af 

    26 jul 2022

    Voltijds thuiswerken komt de betrokkenheid en de teamspirit nu eenmaal niet ten goede. Flexibel werken stimuleren is dus de boodschap, zodat werknemers zelf de beste locatie kunnen bepalen voor de taak die ze die dag moeten doen. Maar hoe doe je dat? Je kantoorinrichting speelt een grote rol!  Flexibel werken … met focus  Landschapskantoren zijn …

    Duurzame meubels voor je kantoor: 3 aandachtspunten

    21 jul 2022

    Dat betekent natuurlijk dat je je energieverspilling tot een minimum moet beperken met efficiënte toestellen en (idealiter) het gebruik van hernieuwbare energie. Maar wist je dat je meubelkeuze evengoed een behoorlijke impact heeft op de grootte van je ecologische voetafdruk? Daarom delen we graag enkele tips in verband met de aankoop van duurzame meubels voor …

    De voordelen van een coworkspace 

    19 jul 2022

    Een coworkspace is een bedrijfsruimte waar medewerkers van verschillende organisaties samen onder één dak werken. Je denkt bij dit type kantoren misschien spontaan aan startups, maar ook voor gevestigde waarden zijn er veel voordelen aan verbonden …  Netwerken in de gemeenschappelijke ruimtes  De meeste coworkspaces bestaan uit een mix van ruimtes die voorbehouden zijn voor …

    Een breakout space bij jou op kantoor? 

    14 jul 2022

    Niemand wil wellicht terug naar de typische hokjesbureaus van de jaren zestig, en dat hoeft gelukkig helemaal niet. Met een breakout space geef je medewerkers een plek om tot rust te komen en ongestoord te focussen of … om zich net eens goed uit te leven.  Wat is een breakout space precies?  Een breakout space …