Schoonmaak, restauratie en reiniging van uw stoelen - Alternativ

Volledige reiniging van uw stoelen

Wanneer was de laatste keer dat u uw stoel hebt schoongemaakt? In de loop van de tijd hopen vervuilende stoffen, stof, huisstofmijten, allergenen, bacteriën en virussen zich op in het textiel en het schuim van de stoel!

Wij bieden een grondige schoonmaakservice aan voor uw stoelen! +32 2 627 18 55

Neem contact met ons op!



    Wees vandaag nog Covid-proof

    En anticipeer op de post-Covid-wereld.

    miljoen bacteriën op uw werkplaats
    Voor Na

    Prijs per stoel :

    € 30 excl. Btw

    Stoelreinigingsvoorwaarden :

    • Een minimumhoeveelheid van 10 stuks om tegelijkertijd en op hetzelfde adres schoon te maken.

    • Omvat reiniging tijdens kantooruren, onderhoudsproducten en gebruik van machines.

    • De gereinigde stoelen kunnen worden gebruikt na een droogtijd van minimaal 12 uur.

    • De klant is verplicht om ons vooraf te informeren over specifieke informatie die tijdens het schoonmaken op de stoel kan interageren. De dienstverlener behoudt zich het recht voor om geen reiniging uit te voeren als hij van mening is dat er geen overtuigend resultaat als gevolg van de staat van het product kan worden gegarandeerd of als er een risico op beschadiging bestaat door de reiniging.

    Volledige reiniging van uw stoelen :

    01. Het versterken van het imago van uw bedrijf: zo kunt u uw gasten en medewerkers een schone en gezonde ruimte bieden
    02. Het verbeteren van de productiviteit van uw werknemers door hun welzijn te verbeteren: is het niet motiverender om te werken voor een bedrijf dat zich bekommert om uw welzijn?
    03. Verlenging van de levensduur van uw stoel en dus financieel voordelig
    Covid19 -Nettoyage (3)

    Ontdek onze nieuwste artikelen

    Het Belang van Ontspanningsruimtes op de Werkplek

    08 apr 2024

    Het Belang van Ontspanningsruimtes op de Werkplek : Een Belangrijke Investering in het Welzijn van Werknemers Als bedrijfsleiders die bezorgd zijn om het welzijn van hun teams, is het creëren van ontspanningsruimtes in kantoren van het grootste belang. Deze ruimtes zijn niet slechts luxueuze toevoegingen, maar eerder strategische investeringen om productiviteit, creativiteit en het mentale …

    ASK THE EXPERT- De werkplekervaring verbetern

    19 feb 2024

    Emma VerhasInterior Designer Alternativ Workspace Solutions De werkplekervaring verbeteren 5 belangrijke elementen van een efficiënt ontwerp In de designwereld staat een essentieel element vaak boven esthetiek en functionaliteit. Het gaat om de ervaring die deze ruimtes kunnen creëren. Als een bedrijf dat zich inzet om inspirerende, motiverende en productieve ruimtes te creëren, begrijpen we het …

    ASK THE EXPERT- De voordelen van akoestische pods op de werkvloer

    23 jan 2024

    Peter PalmansWorkplace ExpertAlternativ Workspace Solutions INTERVIEW I ASK THE EXPERT De voordelen van akoestische pods op de werkvloer Terwijl werkplekken een paradigmaverschuiving ondergaan en zich aanpassen aan de evoluerende behoeften van een modern personeelsbestand, is het een topprioriteit geworden om een flexibelere en veelzijdigere kantooromgevingen te creëren. Hierbij kan het gebruik van akoestische pods een …

    Fusies en overnames van bedrijven  

    15 jan 2024

    Fusies en overnames van bedrijven: 5 kernpunten voor het samenbrengen van verschillende medewerkers in dezelfde werkomgeving.   Fusies en overnames vormen vaak een cruciale stap in de strategische ontwikkeling van een bedrijf. Een van de sleutels tot het succes van deze overgang ligt in het creëren van een gedeelde werkomgeving die deze strategische verandering voor …

    ASK THE EXPERT! – Trends 2024

    20 dec 2023

    Laurence MoisseHead of DesignAlternativ Workspace Solutions INTERVIEW I ASK THE EXPERT Welke trends kunnen we verwachten voor onze werkomgevingen in 2024? De werkomgeving ontwikkelt zich snel om aan de behoeften van werknemers te voldoen en de productiviteit, het welzijn en de innovatie te bevorderen. Voor het jaar 2024 tekenen zich verschillende trends af, die een …

    ASK THE EXPERT – Workplace Revolution

    25 sep 2023

    Alexis D’Archambeau Business Development Director bij Alternativ Workspace Solutions INTERVIEW I ASK THE EXPERT! Alexis D’Archambeau over de Werkplekrevolutie, AI en Technologie Bij Alternativ omarmen we vol enthousiasme de transformerende invloed van technologie. We kijken reikhalzend uit naar de talloze kansen die het met zich meebrengt. In dit interview verduidelijkt Alexis D’Archambeau, Directeur Business Development …

    Bedrijfsidentiteit kracht bijzetten met kantoorinrichting

    12 jul 2023

    In 2015 publiceerde Zeynep Dagli van het Department of Interior Architecture and Environmental Design aan Hacettepe University al een paper waarin ze benadrukt dat een welomlijnde identiteit in belangrijke mate bijdraagt tot het succes van een bedrijf én dat interior design die identiteit versterkt. Interieur als deel van je branding Interieurinrichting wordt nog vaak over …

    4 tips voor een positieve bedrijfscultuur

    12 jul 2023

    Positieve bedrijfscultuur in een notendop Een bedrijf waar een positieve cultuur heerst, zet werknemerswelzijn en -tevredenheid op de eerste plaats, waakt over de werk-privébalans, geeft zin, en zet samenwerking en communicatie centraal. Uit onderzoek blijkt dat voor zowat driekwart van de werknemers een wellbeing-programma bijdraagt aan een positieve bedrijfscultuur. Maar wist je dat je ook …

    Boost de ergonomie aan je bureau

    04 jul 2023

    Da’s bijna 60% van hun dag. Daaruit kun je concluderen dat een stabureau een slimme keuze is, omdat zo’n meubelstuk voor welkome afwisseling zorgt, en dat we al dat zitten maar beter op een verantwoorde manier doen. Ontdek hoe je de ergonomie aan je bureau verbetert. 1.   Stel je bureaustoel goed af Deze eerste tip …

    De concentratie verhogen in een open office

    04 jul 2023

    Onder meer uit de resultaten van een studie bij 231 deelnemers gepubliceerd in Occupational & Environmental Medicine blijkt dat werknemers die in een open office werken fysiek actiever zijn dan wie z’n dagen slijt in een traditioneel kantoor.[1] Daarnaast is een landschapskantoor bevorderlijk voor de creativiteit en de samenwerking. Er is echter ook een belangrijk …