Schoonmaak, restauratie en reiniging van uw stoelen - Alternativ

Volledige reiniging van uw stoelen

Wanneer was de laatste keer dat u uw stoel hebt schoongemaakt? In de loop van de tijd hopen vervuilende stoffen, stof, huisstofmijten, allergenen, bacteriën en virussen zich op in het textiel en het schuim van de stoel!

Wij bieden een grondige schoonmaakservice aan voor uw stoelen! +32 2 627 18 55

Neem contact met ons op!



    Wees vandaag nog Covid-proof

    En anticipeer op de post-Covid-wereld.

    miljoen bacteriën op uw werkplaats
    Voor Na

    Prijs per stoel :

    € 30 excl. Btw

    Stoelreinigingsvoorwaarden :

    • Een minimumhoeveelheid van 10 stuks om tegelijkertijd en op hetzelfde adres schoon te maken.

    • Omvat reiniging tijdens kantooruren, onderhoudsproducten en gebruik van machines.

    • De gereinigde stoelen kunnen worden gebruikt na een droogtijd van minimaal 12 uur.

    • De klant is verplicht om ons vooraf te informeren over specifieke informatie die tijdens het schoonmaken op de stoel kan interageren. De dienstverlener behoudt zich het recht voor om geen reiniging uit te voeren als hij van mening is dat er geen overtuigend resultaat als gevolg van de staat van het product kan worden gegarandeerd of als er een risico op beschadiging bestaat door de reiniging.

    Volledige reiniging van uw stoelen :

    01. Het versterken van het imago van uw bedrijf: zo kunt u uw gasten en medewerkers een schone en gezonde ruimte bieden
    02. Het verbeteren van de productiviteit van uw werknemers door hun welzijn te verbeteren: is het niet motiverender om te werken voor een bedrijf dat zich bekommert om uw welzijn?
    03. Verlenging van de levensduur van uw stoel en dus financieel voordelig
    Covid19 -Nettoyage (3)

    Ontdek onze nieuwste artikelen

    Akoestische panelen en andere manieren om lawaai op kantoor te beperken

    06 dec 2022

    Maar in veel gevallen is lawaai op kantoor de boosdoener. Da’s natuurlijk bijzonder jammer. Als je gestoord wordt, duurt het gemiddeld tien minuten voordat je je terug kunt concentreren op waarmee je bezig was. Akoestische panelen en andere hulpmiddelen zorgen voor een kantoor waar het aangenaam werken is.  Akoestische panelen en co  Vloeren en plafonds …

    Waar je aan moet denken bij een bureau-inrichting

    02 nov 2022

    Werknemers ondervinden dan weer het effect van je kantoorinrichting op het vlak van welzijn en productiviteit. Je mag dus niet licht over een renovatie of de inrichting van een nieuw kantoor gaan. Laat je leiden door de drie vragen uit dit artikel …  Wat is het doel van mijn kantoor?  Deze eerste vraag doet misschien …

    Je kantoor renoveren? Een handige checklist

    19 okt 2022

    Aandachtspunten voor werknemerswelzijn  Bij de inrichting van een kantoor, en dus evengoed bij een kantoorrenovatie, moet je voldoende aandacht besteden aan:   ergonomie (om onder meer de nek- en rugklachten te vermijden waarmee zittend werk zo vaak gepaard gaat)  licht (natuurlijk licht is niet alleen aangenamer dan kunstverlichting; het geeft ook je immuunsysteem, celvernieuwing en concentratie …

    De creativiteit stimuleren met je kantoorinrichting 

    02 aug 2022

    Dat is trouwens niet alleen belangrijk voor ondernemingen in de creatieve industrie: élk bedrijf vaart wel bij een dosis creativiteit. Creatief denken helpt medewerkers namelijk om uitdagingen te overwinnen, problemen op te lossen en nieuwe ideeën te lanceren waarmee jouw organisatie de concurrentie voor blijft.  Creativiteit stimuleren = horizon verbreden  Elk idee komt voort uit …

    Kantoorinrichting? Da’s maatwerk 

    28 jul 2022

    Dé juiste kantoorinrichting bestaat echter niet. Ze moet afgestemd zijn op de taken die je werknemers moeten doen, op wie je bent als organisatie en wat je wil uitstralen. Zo is een modern kantoor niet per se voor elke onderneming een goeie match. Kortom: kantoorinrichting zou altijd maatwerk moeten zijn!  Kantoorinrichting volgens activiteiten …  Je …

    Alternativ lanceert een nieuwe afdeling!

    27 jul 2022

    En het spectrum van ICT-integratie in professionele kantoren is breed! Van slimme technologie om vergaderingen te beheren en te plannen tot de oriëntatie van het bedrijf naar een hybride werkmodel en de manier waarop je interactieve schermen plaatst in samenwerkingsruimtes.

    Flexibel werken: stem er je kantoorinrichting op af 

    26 jul 2022

    Voltijds thuiswerken komt de betrokkenheid en de teamspirit nu eenmaal niet ten goede. Flexibel werken stimuleren is dus de boodschap, zodat werknemers zelf de beste locatie kunnen bepalen voor de taak die ze die dag moeten doen. Maar hoe doe je dat? Je kantoorinrichting speelt een grote rol!  Flexibel werken … met focus  Landschapskantoren zijn …

    Duurzame meubels voor je kantoor: 3 aandachtspunten

    21 jul 2022

    Dat betekent natuurlijk dat je je energieverspilling tot een minimum moet beperken met efficiënte toestellen en (idealiter) het gebruik van hernieuwbare energie. Maar wist je dat je meubelkeuze evengoed een behoorlijke impact heeft op de grootte van je ecologische voetafdruk? Daarom delen we graag enkele tips in verband met de aankoop van duurzame meubels voor …

    De voordelen van een coworkspace 

    19 jul 2022

    Een coworkspace is een bedrijfsruimte waar medewerkers van verschillende organisaties samen onder één dak werken. Je denkt bij dit type kantoren misschien spontaan aan startups, maar ook voor gevestigde waarden zijn er veel voordelen aan verbonden …  Netwerken in de gemeenschappelijke ruimtes  De meeste coworkspaces bestaan uit een mix van ruimtes die voorbehouden zijn voor …

    Een breakout space bij jou op kantoor? 

    14 jul 2022

    Niemand wil wellicht terug naar de typische hokjesbureaus van de jaren zestig, en dat hoeft gelukkig helemaal niet. Met een breakout space geef je medewerkers een plek om tot rust te komen en ongestoord te focussen of … om zich net eens goed uit te leven.  Wat is een breakout space precies?  Een breakout space …