Verhuur Van Meubilair - Alternativ - De Economische Oplossing

Verhuur van nieuwe bureaustoelen

Hoe kunt u uw bureaustoelen op een voordelige manier vervangen of aanvullen?

Alternativ heeft een lange termijn huurvoorstel ontwikkeld voor de vervanging of aanvulling van uw bureaustoelen maar ook voor ander kantoormeubilair dat zeer snel geleverd kan worden om uw medewerkers opnieuw te verwelkomen en te beschermen.

Dit alles vanaf 0,61 € per dag!

Appelez-nous +32 2 627 18 55

Neem contact met ons op!



    Voorwaarden

    01. Maandelijks huurbedrag is geldig vanaf 10 stoelen, voor standaard afwerking, standaard stof en zwart onderstel.

    Andere afwerkingen, producten en huurperiode zijn mogelijk op aanvraag.

    02. Levering inbegrepen. Termijn te bevestigen.
    03. Service inbegrepen in de huurprijs: 1 reiniging per jaar samen met een volledige controle onder garantie voor zover een normaal gebruik en volgens de voorschriften van de fabrikant.

    Niet inbegrepen in het jaarlijks onderhoud: schade als gevolg van normale slijtage, misbruik, wijziging of aanpassing van het product door de gebruiker, het niet naleven van de instructies van de fabrikant en een dagelijks gebruik langer dan een normale werkdag.

    04. Voorstel is onder voorbehoud van acceptatie van het dossier door onze financiële partner samen met hun algemene voorwaarden.
    05. Prijzen zijn exclusief btw, betaling van huur dient maandelijks en voorafgaandelijk met domiciliëring te gebeuren.
    06. De producten worden verplicht geïdentificeerd met de melding dat ze geen eigendom zijn van de huurder.
    07. Einde termijn worden door de huurder de producten automatisch terug bezorgd aan de verhuurder, tenzij anders schriftelijk en op voorhand is afgesproken.

    Ontdek onze nieuwste artikelen

    Gezondheid op het werk verbeteren: 4 pijlers voor een optimaal ontwerp!

    22 mei 2023

    In de drukte van de moderne werkplek wordt het belang van gezondheid op het werk vaak overschaduwd. Toch kan het prioriteit geven aan het welzijn van werknemers aanzienlijke voordelen opleveren, zoals verhoogde productiviteit, werktevredenheid en minder ziekteverzuim. Het ontwerpen van een werkplek die gezondheid en welzijn ondersteunt is essentieel. In dit artikel gaan we in …

    De Steelcase Flex Collection bevordert samenwerken

    28 mrt 2023

    En net zoals je met je kantoorinrichting teamleden aanmoedigt om de verplaatsing naar het werk te maken, zo kan slim gekozen en flexibel meubilair de samenwerking bevorderen. De Flex Collection van Steelcase maakt dit meteen duidelijk! Alternativ als Steelcase-partner Bij Alternativ zijn we trots op onze status van Steelcase-partner. De Amerikaanse kantoormeubelenfabrikant Steelcase levert niet …

    Flexplekken of vaste bureaus: wat past bij jouw bedrijf?

    21 mrt 2023

    Maar niet élke ingreep die bij een hedendaags kantoor hoort, wordt unaniem op gejuich onthaald. Neem nu flexplekken. Hoewel ze helemaal in zwang zijn en sommige teams beter doen werken, krijgen ze ook veel tegenkanting van werknemers die vinden dat hun productiviteit eronder lijdt. We zetten de voor- en nadelen op een rij en helpen …

    Scheidingswanden op kantoor: de voordelen

    13 mrt 2023

    Je kunt gerust profiteren van de voordelen van scheidingswanden (en die zijn legio, zoals je hieronder zal ontdekken) en tegelijk het open en ruimtelijke gevoel creëren dat medewerkers anno 2022 verwachten van hun werkplek. Wat vind je bijvoorbeeld van glazen scheidingswanden?  Een eigen plek voor je werknemers  Dankzij scheidingswanden op kantoor gun je werknemers een …

    Akoestische panelen en andere manieren om lawaai op kantoor te beperken

    06 dec 2022

    Maar in veel gevallen is lawaai op kantoor de boosdoener. Da’s natuurlijk bijzonder jammer. Als je gestoord wordt, duurt het gemiddeld tien minuten voordat je je terug kunt concentreren op waarmee je bezig was. Akoestische panelen en andere hulpmiddelen zorgen voor een kantoor waar het aangenaam werken is.  Akoestische panelen en co  Vloeren en plafonds …

    Waar je aan moet denken bij een bureau-inrichting

    02 nov 2022

    Werknemers ondervinden dan weer het effect van je kantoorinrichting op het vlak van welzijn en productiviteit. Je mag dus niet licht over een renovatie of de inrichting van een nieuw kantoor gaan. Laat je leiden door de drie vragen uit dit artikel …  Wat is het doel van mijn kantoor?  Deze eerste vraag doet misschien …

    Je kantoor renoveren? Een handige checklist

    19 okt 2022

    Aandachtspunten voor werknemerswelzijn  Bij de inrichting van een kantoor, en dus evengoed bij een kantoorrenovatie, moet je voldoende aandacht besteden aan:   ergonomie (om onder meer de nek- en rugklachten te vermijden waarmee zittend werk zo vaak gepaard gaat)  licht (natuurlijk licht is niet alleen aangenamer dan kunstverlichting; het geeft ook je immuunsysteem, celvernieuwing en concentratie …

    De creativiteit stimuleren met je kantoorinrichting 

    02 aug 2022

    Dat is trouwens niet alleen belangrijk voor ondernemingen in de creatieve industrie: élk bedrijf vaart wel bij een dosis creativiteit. Creatief denken helpt medewerkers namelijk om uitdagingen te overwinnen, problemen op te lossen en nieuwe ideeën te lanceren waarmee jouw organisatie de concurrentie voor blijft.  Creativiteit stimuleren = horizon verbreden  Elk idee komt voort uit …

    Kantoorinrichting? Da’s maatwerk 

    28 jul 2022

    Dé juiste kantoorinrichting bestaat echter niet. Ze moet afgestemd zijn op de taken die je werknemers moeten doen, op wie je bent als organisatie en wat je wil uitstralen. Zo is een modern kantoor niet per se voor elke onderneming een goeie match. Kortom: kantoorinrichting zou altijd maatwerk moeten zijn!  Kantoorinrichting volgens activiteiten …  Je …

    Alternativ lanceert een nieuwe afdeling!

    27 jul 2022

    En het spectrum van ICT-integratie in professionele kantoren is breed! Van slimme technologie om vergaderingen te beheren en te plannen tot de oriëntatie van het bedrijf naar een hybride werkmodel en de manier waarop je interactieve schermen plaatst in samenwerkingsruimtes.