Verhuur van nieuwe bureaustoelen

Hoe kunt u uw bureaustoelen op een voordelige manier vervangen of aanvullen?

Alternativ heeft een lange termijn huurvoorstel ontwikkeld voor de vervanging of aanvulling van uw bureaustoelen maar ook voor ander kantoormeubilair dat zeer snel geleverd kan worden om uw medewerkers opnieuw te verwelkomen en te beschermen.

Dit alles vanaf 0,61 € per dag!

Appelez-nous +32 2 627 18 55

Neem contact met ons op!



Prijs per stoel

Series 1 21,50 € 0,99 € 13,50 € 0,61 €
Think 37,50 € 1,70 € 23,00 € 1,05 €
Gesture 39,00 € 1,80 € 24,50 € 1,15 €

Voorwaarden

01. Maandelijks huurbedrag is geldig vanaf 10 stoelen, voor standaard afwerking, standaard stof en zwart onderstel.

Andere afwerkingen, producten en huurperiode zijn mogelijk op aanvraag.

02. Levering inbegrepen. Termijn te bevestigen.
03. Service inbegrepen in de huurprijs: 1 reiniging per jaar samen met een volledige controle onder garantie voor zover een normaal gebruik en volgens de voorschriften van de fabrikant.

Niet inbegrepen in het jaarlijks onderhoud: schade als gevolg van normale slijtage, misbruik, wijziging of aanpassing van het product door de gebruiker, het niet naleven van de instructies van de fabrikant en een dagelijks gebruik langer dan een normale werkdag.

04. Voorstel is onder voorbehoud van acceptatie van het dossier door onze financiële partner samen met hun algemene voorwaarden.
05. Prijzen zijn exclusief btw, betaling van huur dient maandelijks en voorafgaandelijk met domiciliëring te gebeuren.
06. De producten worden verplicht geïdentificeerd met de melding dat ze geen eigendom zijn van de huurder.
07. Einde termijn worden door de huurder de producten automatisch terug bezorgd aan de verhuurder, tenzij anders schriftelijk en op voorhand is afgesproken.

Ontdek onze nieuwste artikelen

Een werkplek die bijdraagt tot de bedrijfsidentiteit

10 sep 2020

Voor dit nieuwe project onder leiding van Alternativ voor de hotelgroep Pandox AB werd een gemeenschappelijke verkoop- en reservatieruimte ingericht voor twee hotels: het Crowne Plaza Brussels – Le Palace en Hotel Indigo – Brussels City. De ruimte bevindt zich in het pand van Hotel Indigo. Frédéric Bouchacourt, projectmanager bij Alternativ, wou vooral een warme …

Together again: the future of shared spaces in the office

27 aug 2020

The simple joy of coffee with coworkers in the café. Sketching out ideas on whiteboards, post-it notes and digital displays in comfortable meeting spaces. It’s the collective energy and vibe of a space full of people united in a common purpose. Though we’re successfully getting some types of work done remotely and over video, we’re …

What’s next: skip the status quo — drive for change

23 jul 2020

Our work from home honeymoon is over according to WKspace, whose global research shows people reach a point of diminishing returns when working from home. Their research suggests that enjoyment, motivation and connection all began to decline and productivity levels-off after just five weeks of working from home. As leading organizations learn more about the …

Een werf met een ongenode gast … maar dezelfde dynamiek!

09 jul 2020

Lexitech werd in 1976 opgericht en in 2015 overgenomen door Geert Vanderhaeghe, een voormalige bankier die eigenaar en CEO van het bedrijf werd. Het bedrijf is gespecialiseerd in de vertaling van technische documenten en zal zijn dienstenaanbod geleidelijk aan uitbreiden met de hulp van twaalf medewerkers. Het biedt vertaaldiensten aan in verschillende talen, alsook globale …

Thinking Outside (and Inside) the Box

11 jun 2020

It was the summer of 2002 — six years after IBM’s Simon Personal Communicator, the first smartphone, debuted — when Orangebox was born in the village of Hengoed, South Wales, U.K., far away from the disruption occurring in places like Silicon Valley where emerging ways of work were happening. It was the same year BlackBerrys …

Designing the Post-COVID Workplace

28 mei 2020

The changes, at first, may feel surreal, with people wearing masks, separated by partitions and avoiding physical contact – no more fist bumps, hugs or handshakes. It might be a little lonely because many of our coworkers will still be at home as the business will slowly and gradually restart. But over time a new …

Want to boost employee engagement and wellbeing? Have a cup of coffee

14 mei 2020

The reason is as simple as it is powerful. We can go online and catch up on news, participate in discussion boards and conduct a fair amount of business without leaving our desk. But in doing so we miss out on important intangibles: the qualities that make an organization successful—personal relationships, trust, teamwork, as well …

What Workers Told Us About Collaboration

30 apr 2020

Collaboration is important to my work because… “Problem solving is almost impossible without teamwork.” “Everyone is in sync and understands what needs to be done.” “Trust is built up.” No matter where you are in the world, new research tells us the conditions needed for successful collaboration are universal. The Steelcase Active Collaboration Study 2019* …

Six dimensions of wellbeing: a work from home checklist

17 apr 2020

In our day-to-day routines, we have learned to fine-tune our surroundings, processes and habits to find our productive balance. This has been thrown into disarray. Today, the best way to help individuals is to identify their needs and adapt individual and teamwork practices to create a new balance. In these circumstances, we must help team …

10 tips from BuzziSpace to brighten up your workspace

02 apr 2020

#1 Add a pop of color According to color theorists, color can promote a positive vibe, improve corporate culture and help establish an environment where employees will succeed. Different colors can have different effects. For example, red is considered ideal for stimulating the mind, while blue and green are thought to have calming effects. #2 …

Geïnspireerd ?