Verhuur Van Meubilair - Alternativ - De Economische Oplossing

Verhuur van nieuwe bureaustoelen

Hoe kunt u uw bureaustoelen op een voordelige manier vervangen of aanvullen?

Alternativ heeft een lange termijn huurvoorstel ontwikkeld voor de vervanging of aanvulling van uw bureaustoelen maar ook voor ander kantoormeubilair dat zeer snel geleverd kan worden om uw medewerkers opnieuw te verwelkomen en te beschermen.

Dit alles vanaf 0,61 € per dag!

Appelez-nous +32 2 627 18 55

Neem contact met ons op!



    Voorwaarden

    01. Maandelijks huurbedrag is geldig vanaf 10 stoelen, voor standaard afwerking, standaard stof en zwart onderstel.

    Andere afwerkingen, producten en huurperiode zijn mogelijk op aanvraag.

    02. Levering inbegrepen. Termijn te bevestigen.
    03. Service inbegrepen in de huurprijs: 1 reiniging per jaar samen met een volledige controle onder garantie voor zover een normaal gebruik en volgens de voorschriften van de fabrikant.

    Niet inbegrepen in het jaarlijks onderhoud: schade als gevolg van normale slijtage, misbruik, wijziging of aanpassing van het product door de gebruiker, het niet naleven van de instructies van de fabrikant en een dagelijks gebruik langer dan een normale werkdag.

    04. Voorstel is onder voorbehoud van acceptatie van het dossier door onze financiële partner samen met hun algemene voorwaarden.
    05. Prijzen zijn exclusief btw, betaling van huur dient maandelijks en voorafgaandelijk met domiciliëring te gebeuren.
    06. De producten worden verplicht geïdentificeerd met de melding dat ze geen eigendom zijn van de huurder.
    07. Einde termijn worden door de huurder de producten automatisch terug bezorgd aan de verhuurder, tenzij anders schriftelijk en op voorhand is afgesproken.

    Ontdek onze nieuwste artikelen

    Waar je aan moet denken bij een bureau-inrichting

    02 nov 2022

    Werknemers ondervinden dan weer het effect van je kantoorinrichting op het vlak van welzijn en productiviteit. Je mag dus niet licht over een renovatie of de inrichting van een nieuw kantoor gaan. Laat je leiden door de drie vragen uit dit artikel …  Wat is het doel van mijn kantoor?  Deze eerste vraag doet misschien …

    Je kantoor renoveren? Een handige checklist

    19 okt 2022

    Aandachtspunten voor werknemerswelzijn  Bij de inrichting van een kantoor, en dus evengoed bij een kantoorrenovatie, moet je voldoende aandacht besteden aan:   ergonomie (om onder meer de nek- en rugklachten te vermijden waarmee zittend werk zo vaak gepaard gaat)  licht (natuurlijk licht is niet alleen aangenamer dan kunstverlichting; het geeft ook je immuunsysteem, celvernieuwing en concentratie …

    De creativiteit stimuleren met je kantoorinrichting 

    02 aug 2022

    Dat is trouwens niet alleen belangrijk voor ondernemingen in de creatieve industrie: élk bedrijf vaart wel bij een dosis creativiteit. Creatief denken helpt medewerkers namelijk om uitdagingen te overwinnen, problemen op te lossen en nieuwe ideeën te lanceren waarmee jouw organisatie de concurrentie voor blijft.  Creativiteit stimuleren = horizon verbreden  Elk idee komt voort uit …

    Kantoorinrichting? Da’s maatwerk 

    28 jul 2022

    Dé juiste kantoorinrichting bestaat echter niet. Ze moet afgestemd zijn op de taken die je werknemers moeten doen, op wie je bent als organisatie en wat je wil uitstralen. Zo is een modern kantoor niet per se voor elke onderneming een goeie match. Kortom: kantoorinrichting zou altijd maatwerk moeten zijn!  Kantoorinrichting volgens activiteiten …  Je …

    Alternativ lanceert een nieuwe afdeling!

    27 jul 2022

    En het spectrum van ICT-integratie in professionele kantoren is breed! Van slimme technologie om vergaderingen te beheren en te plannen tot de oriëntatie van het bedrijf naar een hybride werkmodel en de manier waarop je interactieve schermen plaatst in samenwerkingsruimtes.

    Flexibel werken: stem er je kantoorinrichting op af 

    26 jul 2022

    Voltijds thuiswerken komt de betrokkenheid en de teamspirit nu eenmaal niet ten goede. Flexibel werken stimuleren is dus de boodschap, zodat werknemers zelf de beste locatie kunnen bepalen voor de taak die ze die dag moeten doen. Maar hoe doe je dat? Je kantoorinrichting speelt een grote rol!  Flexibel werken … met focus  Landschapskantoren zijn …

    Duurzame meubels voor je kantoor: 3 aandachtspunten

    21 jul 2022

    Dat betekent natuurlijk dat je je energieverspilling tot een minimum moet beperken met efficiënte toestellen en (idealiter) het gebruik van hernieuwbare energie. Maar wist je dat je meubelkeuze evengoed een behoorlijke impact heeft op de grootte van je ecologische voetafdruk? Daarom delen we graag enkele tips in verband met de aankoop van duurzame meubels voor …

    De voordelen van een coworkspace 

    19 jul 2022

    Een coworkspace is een bedrijfsruimte waar medewerkers van verschillende organisaties samen onder één dak werken. Je denkt bij dit type kantoren misschien spontaan aan startups, maar ook voor gevestigde waarden zijn er veel voordelen aan verbonden …  Netwerken in de gemeenschappelijke ruimtes  De meeste coworkspaces bestaan uit een mix van ruimtes die voorbehouden zijn voor …

    Een breakout space bij jou op kantoor? 

    14 jul 2022

    Niemand wil wellicht terug naar de typische hokjesbureaus van de jaren zestig, en dat hoeft gelukkig helemaal niet. Met een breakout space geef je medewerkers een plek om tot rust te komen en ongestoord te focussen of … om zich net eens goed uit te leven.  Wat is een breakout space precies?  Een breakout space …

    Zo wordt jouw kantoor een smart office 

    12 jul 2022

    Benieuwd welke snufjes in jouw modern kantoor niet mogen ontbreken? Ontdek onze ‘smart office’-tips.  1. Home automation … op kantoor  We hebben het belang van voldoende licht en ventilatie en de juiste temperatuur al eerder benadrukt. Maar wat als je kantoor al die parameters nu eens zelf regelde? Huizen worden slimme woningen dankzij domotica, en …