Verhuur Van Meubilair - Alternativ - De Economische Oplossing

Verhuur van nieuwe bureaustoelen

Hoe kunt u uw bureaustoelen op een voordelige manier vervangen of aanvullen?

Alternativ heeft een lange termijn huurvoorstel ontwikkeld voor de vervanging of aanvulling van uw bureaustoelen maar ook voor ander kantoormeubilair dat zeer snel geleverd kan worden om uw medewerkers opnieuw te verwelkomen en te beschermen.

Dit alles vanaf 0,61 € per dag!

Appelez-nous +32 2 627 18 55

Neem contact met ons op!



    Voorwaarden

    01. Maandelijks huurbedrag is geldig vanaf 10 stoelen, voor standaard afwerking, standaard stof en zwart onderstel.

    Andere afwerkingen, producten en huurperiode zijn mogelijk op aanvraag.

    02. Levering inbegrepen. Termijn te bevestigen.
    03. Service inbegrepen in de huurprijs: 1 reiniging per jaar samen met een volledige controle onder garantie voor zover een normaal gebruik en volgens de voorschriften van de fabrikant.

    Niet inbegrepen in het jaarlijks onderhoud: schade als gevolg van normale slijtage, misbruik, wijziging of aanpassing van het product door de gebruiker, het niet naleven van de instructies van de fabrikant en een dagelijks gebruik langer dan een normale werkdag.

    04. Voorstel is onder voorbehoud van acceptatie van het dossier door onze financiële partner samen met hun algemene voorwaarden.
    05. Prijzen zijn exclusief btw, betaling van huur dient maandelijks en voorafgaandelijk met domiciliëring te gebeuren.
    06. De producten worden verplicht geïdentificeerd met de melding dat ze geen eigendom zijn van de huurder.
    07. Einde termijn worden door de huurder de producten automatisch terug bezorgd aan de verhuurder, tenzij anders schriftelijk en op voorhand is afgesproken.

    Ontdek onze nieuwste artikelen

    Alternativ lanceert een nieuwe afdeling!

    28 jun 2022

    En het spectrum van ICT-integratie in professionele kantoren is breed! Van slimme technologie om vergaderingen te beheren en te plannen tot de oriëntatie van het bedrijf naar een hybride werkmodel en de manier waarop je interactieve schermen plaatst in samenwerkingsruimtes.

    Efficiënt online vergaderen: 3 tips

    09 mei 2022

    Lang niet iedereen maakt vandaan nog de verplaatsing naar het kantoor om aan een meeting deel te nemen, want online vergaderen is helemaal ingeburgerd. Dat betekent natuurlijk niet dat je geen tips kunt gebruiken om er méér uit te halen …  Laptop of smartphone: pros en cons  Heel wat experten raden om te beginnen aan …

    Het effect van kantoorinrichting op je team

    04 mei 2022

    De eerste kantoren waren ingericht volgens het Taylorisme, genoemd naar Frank Taylor, die eindeloze rijen bureautafels introduceerde, met managers die vanuit omringende burelen een oogje in het zeil hielden. De werkplekken van vandaag zien er gelukkig een pak gezelliger uit, met een mix tussen hoekjes om je in terug te trekken en open ruimtes. De …

    De beste kleuren voor je kantoor  

    07 apr 2022

    Voor je kantoorinrichting werkt het eigenlijk net zo. Er zijn een aantal kleuren waar je beter niet naar teruggrijpt, en een aantal tinten die net een positief effect hebben op je medewerkers. Wat dat effect precies is, hangt heel erg af van de context. Je moet de kleuren van je kantoor met andere woorden afstemmen …

    Kantoormeubels kiezen: 3 aandachtspunten 

    31 mrt 2022

    Branding met kantoormeubels  Ten eerste zijn kantoormeubels een handig hulpmiddel om de identiteit van je bedrijf in de verf te zetten – en dan vooral door je branding te onderstrepen. Wellicht komen dan meteen de kleuren van je logo in je op. Je scoort inderdaad punten wanneer je die laat terugkomen in pakweg de bekleding …

    Hybride werken: invloed op je kantoorinrichting

    03 feb 2022

    Zelfs werknemers die vóór de coronapandemie een concrete reden moesten hebben om eens thuis te werken (van de reparatie van de boiler tot een zieke zoon of dochter), hebben het goeie vooruitzicht in het post-coronatijdperk een paar dagen per week structureel te mogen blijven telewerken. Natuurlijk blijft naar kantoor komen de moeite waard – maar …

    Kantoortrends: hoe gaan we werken in 2022?

    02 feb 2022

    Er is al heel wat inkt gevloeid over de pandemie die onze levens de voorbije twee jaar beheerste. Maar ook in 2022 zal het coronavirus nog deel uitmaken van onze dagelijkse realiteit – al zijn we intussen wel meesters geworden in ons flexibel aanpassen aan een (werk)context die voortdurend verandert. In dit artikel over de …

    Zo richt je een gezamenlijke werkruimte voor advocaten in

    31 jan 2022

    Denk aan duurzaamheid en andere kantoortrends, en het feit dat de meeste werknemers steeds vaker thuiswerken. Maar natuurlijk bepalen ook je activiteiten voor een groot stuk je kantoorinrichting. Hier overlopen we de vereisten waaraan een gezamenlijke werkruimte voor advocaten moet voldoen. Een tipje van de sluier: privacy en veiligheid staan voorop, maar mogen niet ten …

    What is an ‘agile work environment’ and why is this important?

    28 jan 2022

    This resulted in the introduction of multidisciplinary teams, short sprints which enabled rapid adjustments to be made, and resources such as whiteboards on which project progress could be easily displayed. There was also a growing realisation that an agile working environment is vital. Here, you will find out precisely what that means and how you …

    Je vergaderzaal inrichten? 3 aandachtspunten

    26 jan 2022

    Niet iedereen vindt het namelijk even makkelijk om in virtuele vergaderingen zijn of haar zegje te doen. Bovendien mis je online vaak non-verbale signalen die aangeven dat bepaalde deelnemers niet helemaal meer mee zijn. En zeker als er veel mensen meedoen, kunnen online meetings een regelrechte aanslag vormen op je energiepeil. Gezellig op kantoor de …

    Geïnspireerd?