Wanden in polycarbonaat - Alternativ Workspace Solutions

Wanden in polycarbonaat

Het afdwingen van fysieke afstandsmaatregelen tussen klanten en de medewerkers of tussen medewerkers onderling is niet altijd even gemakkelijk!

Wij raden u aan een wand in polycarbonaat te plaatsen! +32 2 627 18 55

Neem contact met ons op!



    Wees vandaag nog Covid-proof

    En anticipeer op de post-Covid-wereld.

    Model met bevestigingsmogelijkheden
    Model met voetstuk in polycarbonaat

     

    Afmeting                                                      Verkoopprijs


    1190x670x5 mm                                                   105€

    750x670x5 mm                                                     96€

    *Prijzen zijn exclusief BTW en levering.

    Waarom polycarbonaat ?

    01. 92% doorzichtbaar, minder stijf materiaal - het licht dringt door in alle kantoorruimte
    02. Steviger dan plexi en krasbestendig
    03. Bestendiger tegen reinigingsproducten (plexi barst na een tijd)
    04. Eenvoudig te monteren, te reinigen en te desinfecteren
    05. Een lichte, stabiele en mobiele structuur

    Ontdek onze nieuwste artikelen

    Bureau-inrichting op maat: geen overbodige luxe

    24 nov 2021

    En da’s precies waarom je maar beter werk maakt een aantrekkelijk kantoor. Specifieker nog: dat is waarom je moet inzetten op een bureau-inrichting op maat. Want als jouw bedrijf uniek is, dan moet je kantoorinrichting dat ook zijn. Omdat branding maatwerk is Bij een bureau-inrichting speelt ten eerste je branding een belangrijke rol. Of je …

    Is jouw kantoor al NWOW-proof?

    10 nov 2021

    Glijdende werkuren, flexplekken, de mogelijkheid tot telewerken, een cleandeskpolicy, … het maakt allemaal deel uit van de NWOW of de New Way of Working. Heel wat bedrijven voerden het nieuwe werken noodgedwongen in, maar plukken er intussen volop de vruchten van.

    Kantoorinrichting maakt de verplaatsing de moeite waard

    03 nov 2021

    Werkgevers hebben de afgelopen periode ontdekt dat thuiswerkende teamleden wel degelijk te vertrouwen zijn en niet de hele dag staan te strijken of tv liggen te kijken. Werknemers ondervonden dan weer de voordelen van niet elke dag naar het kantoor te moeten: ze hielden meer tijd over om bijvoorbeeld te gaan sporten of de kinderen van school te halen. Een balans vinden is de boodschap.

    Bureau-inrichting: aandacht voor ergonomie én design

    21 okt 2021

    We delen enkele aandachtspunten bij bureau-inrichting én introduceren de nieuwste snufjes, zoals een intuïtieve bureaustoel of een inklapbaar bureaumeubel.

    Een beter imago voor uw merk

    17 feb 2021

    Wat doe je als een professioneel pand niet langer de kwaliteit van de dienstverlening van je bedrijf weerspiegelt? Renoveren of verhuizen! Argo Law, een groot advocatenkantoor gespecialiseerd in vennootschapsrecht en fiscaal recht, koos voor een verhuis naar de Post X-site in Antwerpen. Als eerste passief kantoorgebouw geniet Post X van een unieke ligging, naast de …

    De talenten achter een project: Alexis

    01 feb 2021

    Op passie staat geen leeftijd. Het levende bewijs hiervan is Alexis D’Archambeau, die onlangs een carrièreswitch maakte. Sinds anderhalf jaar werkt Alexis als Business Developer & Steelcase-vertegenwoordiger bij Alternativ. Sindsdien verdiept deze dynamische dertiger zich onvermoeibaar in modulaire en/of multifunctionele ruimtes, de manieren waarop werkruimtes kunnen worden aangepast aan individuen en vooral het uitdenken van …

    Begeleiding tijdens het hele project

    02 nov 2020

    Toen de voormalige kantoren in Meise te krap begonnen te worden, investeerde Howden Belgium in 250 m² kantoorruimte in Zaventem om zijn 12 medewerkers en managers – en in de nabije toekomst ook een tiental extra medewerkers – onder te brengen. Alternativ reageerde bijzonder snel, haalde de opdracht binnen en begon in juni aan de …

    Growners, een moderne visie op kantoren voor de wereld van morgen

    01 okt 2020

    Growners is een vastgoedhandelaar gevestigd in Lasne in Waals-Brabant. De kernactiviteit van het bedrijf is de aankoop van kantoorgebouwen en magazijnen die minstens 10 jaar oud zijn aan de rand van Brussel-Stad (mobiliteit staat centraal in hun visie). De gebouwen worden gerecycleerd of opgedeeld in kavels van 50 m² tot 8.000 m² (het aanbod is …

    Een werkplek die bijdraagt tot de bedrijfsidentiteit

    10 sep 2020

    Voor dit nieuwe project onder leiding van Alternativ voor de hotelgroep Pandox AB werd een gemeenschappelijke verkoop- en reservatieruimte ingericht voor twee hotels: het Crowne Plaza Brussels – Le Palace en Hotel Indigo – Brussels City. De ruimte bevindt zich in het pand van Hotel Indigo. Frédéric Bouchacourt, projectmanager bij Alternativ, wou vooral een warme …

    Together again: the future of shared spaces in the office

    27 aug 2020

    The simple joy of coffee with coworkers in the café. Sketching out ideas on whiteboards, post-it notes and digital displays in comfortable meeting spaces. It’s the collective energy and vibe of a space full of people united in a common purpose. Though we’re successfully getting some types of work done remotely and over video, we’re …

    Geïnspireerd?