Wanden in polycarbonaat - Alternativ Workspace Solutions

Wanden in polycarbonaat

Het afdwingen van fysieke afstandsmaatregelen tussen klanten en de medewerkers of tussen medewerkers onderling is niet altijd even gemakkelijk!

Wij raden u aan een wand in polycarbonaat te plaatsen! +32 2 627 18 55

Neem contact met ons op!



    Wees vandaag nog Covid-proof

    En anticipeer op de post-Covid-wereld.

    Model met bevestigingsmogelijkheden
    Model met voetstuk in polycarbonaat

     

    Afmeting                                                      Verkoopprijs


    1190x670x5 mm                                                   105€

    750x670x5 mm                                                     96€

    *Prijzen zijn exclusief BTW en levering.

    Waarom polycarbonaat ?

    01. 92% doorzichtbaar, minder stijf materiaal - het licht dringt door in alle kantoorruimte
    02. Steviger dan plexi en krasbestendig
    03. Bestendiger tegen reinigingsproducten (plexi barst na een tijd)
    04. Eenvoudig te monteren, te reinigen en te desinfecteren
    05. Een lichte, stabiele en mobiele structuur

    Ontdek onze nieuwste artikelen

    ASK THE EXPERT- De werkplekervaring verbetern

    19 feb 2024

    Emma VerhasInterior Designer Alternativ Workspace Solutions De werkplekervaring verbeteren 5 belangrijke elementen van een effectief ontwerp In de wereld van ruimteontwerp staat een essentieel element vaak boven esthetiek en functionaliteit. Het gaat om de ervaring die deze ruimtes kunnen creëren. Als een bedrijf dat zich inzet om inspirerende, motiverende en productieve ruimtes te creëren, begrijpen …

    ASK THE EXPERT- De voordelen van akoestische pods op de werkvloer

    23 jan 2024

    Peter PalmansWorkplace ExpertAlternativ Workspace Solutions INTERVIEW I ASK THE EXPERT De voordelen van akoestische pods op de werkvloer Terwijl werkplekken een paradigmaverschuiving ondergaan en zich aanpassen aan de evoluerende behoeften van een modern personeelsbestand, is het een topprioriteit geworden om een flexibelere en veelzijdigere kantooromgevingen te creëren. Hierbij kan het gebruik van akoestische pods een …

    Fusies en overnames van bedrijven  

    15 jan 2024

    Fusies en overnames van bedrijven: 5 kernpunten voor het samenbrengen van verschillende medewerkers in dezelfde werkomgeving.   Fusies en overnames vormen vaak een cruciale stap in de strategische ontwikkeling van een bedrijf. Een van de sleutels tot het succes van deze overgang ligt in het creëren van een gedeelde werkomgeving die deze strategische verandering voor …

    ASK THE EXPERT! – Trends 2024

    20 dec 2023

    Laurence MoisseHead of DesignAlternativ Workspace Solutions INTERVIEW I ASK THE EXPERT Welke trends kunnen we verwachten voor onze werkomgevingen in 2024? De werkomgeving ontwikkelt zich snel om aan de behoeften van werknemers te voldoen en de productiviteit, het welzijn en de innovatie te bevorderen. Voor het jaar 2024 tekenen zich verschillende trends af, die een …

    ASK THE EXPERT – Workplace Revolution

    25 sep 2023

    Alexis D’Archambeau Business Development Director bij Alternativ Workspace Solutions INTERVIEW I ASK THE EXPERT! Alexis D’Archambeau over de Werkplekrevolutie, AI en Technologie Bij Alternativ omarmen we vol enthousiasme de transformerende invloed van technologie. We kijken reikhalzend uit naar de talloze kansen die het met zich meebrengt. In dit interview verduidelijkt Alexis D’Archambeau, Directeur Business Development …

    Bedrijfsidentiteit kracht bijzetten met kantoorinrichting

    12 jul 2023

    In 2015 publiceerde Zeynep Dagli van het Department of Interior Architecture and Environmental Design aan Hacettepe University al een paper waarin ze benadrukt dat een welomlijnde identiteit in belangrijke mate bijdraagt tot het succes van een bedrijf én dat interior design die identiteit versterkt. Interieur als deel van je branding Interieurinrichting wordt nog vaak over …

    4 tips voor een positieve bedrijfscultuur

    12 jul 2023

    Positieve bedrijfscultuur in een notendop Een bedrijf waar een positieve cultuur heerst, zet werknemerswelzijn en -tevredenheid op de eerste plaats, waakt over de werk-privébalans, geeft zin, en zet samenwerking en communicatie centraal. Uit onderzoek blijkt dat voor zowat driekwart van de werknemers een wellbeing-programma bijdraagt aan een positieve bedrijfscultuur. Maar wist je dat je ook …

    Boost de ergonomie aan je bureau

    04 jul 2023

    Da’s bijna 60% van hun dag. Daaruit kun je concluderen dat een stabureau een slimme keuze is, omdat zo’n meubelstuk voor welkome afwisseling zorgt, en dat we al dat zitten maar beter op een verantwoorde manier doen. Ontdek hoe je de ergonomie aan je bureau verbetert. 1.   Stel je bureaustoel goed af Deze eerste tip …

    De concentratie verhogen in een open office

    04 jul 2023

    Onder meer uit de resultaten van een studie bij 231 deelnemers gepubliceerd in Occupational & Environmental Medicine blijkt dat werknemers die in een open office werken fysiek actiever zijn dan wie z’n dagen slijt in een traditioneel kantoor.[1] Daarnaast is een landschapskantoor bevorderlijk voor de creativiteit en de samenwerking. Er is echter ook een belangrijk …

    De ROI van een slimme werkplek

    04 jul 2023

    In het snel evoluerende zakelijke landschap van vandaag zijn organisaties voortdurend op zoek naar manieren om de productiviteit te verhogen, activiteiten te stroomlijnen en de tevredenheid van werknemers te verhogen. Een oplossing die sterk in opkomst is, is de implementatie van een slimme werkplek. Een slimme werkplek maakt gebruik van geavanceerde technologieën en datagestuurde inzichten …