Accessoires om de Covid19 te bestrijden - Alternativ

Accessoires : vuilnisbakken, zeepdispenser, sanitaire terminal

U wilt uw teams werkruimtes aanbieden waar ze zich veilig voelen. Maar Covid19 geeft u veel problemen bij het inrichten van uw kantoren? 

Het kantoor moet niet alleen veilig zijn, maar ook efficient en flexibel om zich aan te passen aan de veranderingen waarmee we in een post-Covid wereld worden geconfronteerd.

Naar onze mening is het heel goed mogelijk om producten te kiezen die een gezonde en gemakkelijk te onderhouden werkomgeving creëren. Zonder dat dit ten koste gaat van de esthetiek!

Daarom bieden wij u een collectie accessoires aan om uw kantoor hygiënisch te houden! +32 2 627 18 55

Neem contact met ons op!



    Wees vandaag nog Covid-proof

    En anticipeer op de post-Covid-wereld.

    Vuilnisbakken

    01. Afvalbak met sensor Is te bedienen door middel van je stemgeluid of een handbeweging.
    02. Pedaalemmers Pédales extra-fortes. Ontworpen om meer dan 150.000 keer te worden ingedrukt: dat is 20 jaar lang meer dan 20 keer per dag!
    03. Recyclebakken Recyclen kan veel ruimte vergen... Met onze recyclebakken met dubbele bakken kun je eenvoudig afval en herbruikbaar materiaal op één ruimtebesparende plek sorteren. Soms is het simpel om groen te zijn.
    04. Aarzel niet: er zijn vele andere modellen, maten en afwerkingen beschikbaar op aanvraag.

    De sanitaire terminal

    Om de verspreiding van Covid-19 te voorkomen, moeten werkgevers hun personeel aanmoedigen om hun handen zoveel mogelijk te wassen. Wij raden u aan om mechanische dispensers van hydro-alcoholische gel te plaatsen op strategische plaatsen in uw bedrijf: receptie, foodcourt, Coffee Corner, etc. Om elk manueel contact te vermijden, hebben de sanitaire paaltjes een handenvrije activering door middel van een hendel op de voet!

    Talrijke kleuren mogelijkheid

    Covid19 - Décolines Bornes (9)
    Terminal n°1
    414 € excl BTW
    • Gegalvaniseerd en gepoedercoat staal
    • Gebakken epoxylak
    • Roestvrijstalen hefinrichting 
    • Afmeting: H120 x L21 x b21 cm
    • Gewicht : 19 kg
    • Voethendel, lichte druk
    • Anti-diefstal: onzichtbare vloerbevestiging binnenin
    • 15/10° en 4 mm plaatwerk
    • Anti-corrosie afwerking door galvanisatie
    • Poedercoating gebakken in de oven op 200°C
    • Kant-en-klaar model
    • Het past zich aan L-blikken aan met een systeem van aanpassingen volgens variaties in de hoogte van de blikken.
    • Pomp van 3ml tot 20ml afhankelijk van het gebruik
    • Hydroalcoholische gel niet meegeleverd
    414 € excl BTW
    Covid19 - Décolines Bornes (8)
    Terminal n°2
    385 € excl BTW
    • Gegalvaniseerd en gepoedercoat staal
    • Gebakken epoxylak
    • Roestvrijstalen hefinrichting 
    • Afmeting: H100 x L21 x b21 cm
    • Gewicht : 19 kg
    • Voethendel, lichte druk
    • Anti-diefstal: onzichtbare vloerbevestiging binnenin
    • 15/10° en 4 mm plaatwerk
    • Anti-corrosie afwerking door galvanisatie
    • Poedercoating gebakken in de oven op 200°C
    • Kant-en-klaar model
    • Het past zich aan L-blikken aan met een systeem van aanpassingen volgens variaties in de hoogte van de blikken.
    • Pomp van 3ml tot 20ml afhankelijk van het gebruik
    • Hydroalcoholische gel niet meegeleverd
    385 € excl BTW
    Covid19 - Décolines Borne (5)
    Terminal n°3
    245 € excl BTW
    • Compact 
    • Afmetingen: H110 x L35 x b35 cm
    • Eenvoudige pedaalactie
    • Beveiligen met een sleutel
    • Geleverd met een blikje hydrooplossing van één liter.
    245 € excl BTW
    Fermob Coucou gel (1)
    Terminal n°4
    • Voetbediening door een voetpedaal
    • Kleurreferenties die de waarde van de plaats verhogen
    • Aluminium structuur en stalen voet
    • Bollard geleverd met een te vullen gelcontainer (1 liter)
    • Fles kan met een hangslot worden gesloten (niet meegeleverd)

    Ontdek onze nieuwste artikelen

    Efficiënt online vergaderen: 3 tips

    09 mei 2022

    Lang niet iedereen maakt vandaan nog de verplaatsing naar het kantoor om aan een meeting deel te nemen, want online vergaderen is helemaal ingeburgerd. Dat betekent natuurlijk niet dat je geen tips kunt gebruiken om er méér uit te halen …  Laptop of smartphone: pros en cons  Heel wat experten raden om te beginnen aan …

    Het effect van kantoorinrichting op je team

    04 mei 2022

    De eerste kantoren waren ingericht volgens het Taylorisme, genoemd naar Frank Taylor, die eindeloze rijen bureautafels introduceerde, met managers die vanuit omringende burelen een oogje in het zeil hielden. De werkplekken van vandaag zien er gelukkig een pak gezelliger uit, met een mix tussen hoekjes om je in terug te trekken en open ruimtes. De …

    De beste kleuren voor je kantoor  

    07 apr 2022

    Voor je kantoorinrichting werkt het eigenlijk net zo. Er zijn een aantal kleuren waar je beter niet naar teruggrijpt, en een aantal tinten die net een positief effect hebben op je medewerkers. Wat dat effect precies is, hangt heel erg af van de context. Je moet de kleuren van je kantoor met andere woorden afstemmen …

    Kantoormeubels kiezen: 3 aandachtspunten 

    31 mrt 2022

    Branding met kantoormeubels  Ten eerste zijn kantoormeubels een handig hulpmiddel om de identiteit van je bedrijf in de verf te zetten – en dan vooral door je branding te onderstrepen. Wellicht komen dan meteen de kleuren van je logo in je op. Je scoort inderdaad punten wanneer je die laat terugkomen in pakweg de bekleding …

    Hybride werken: invloed op je kantoorinrichting

    03 feb 2022

    Zelfs werknemers die vóór de coronapandemie een concrete reden moesten hebben om eens thuis te werken (van de reparatie van de boiler tot een zieke zoon of dochter), hebben het goeie vooruitzicht in het post-coronatijdperk een paar dagen per week structureel te mogen blijven telewerken. Natuurlijk blijft naar kantoor komen de moeite waard – maar …

    Kantoortrends: hoe gaan we werken in 2022?

    02 feb 2022

    Er is al heel wat inkt gevloeid over de pandemie die onze levens de voorbije twee jaar beheerste. Maar ook in 2022 zal het coronavirus nog deel uitmaken van onze dagelijkse realiteit – al zijn we intussen wel meesters geworden in ons flexibel aanpassen aan een (werk)context die voortdurend verandert. In dit artikel over de …

    Zo richt je een gezamenlijke werkruimte voor advocaten in

    31 jan 2022

    Denk aan duurzaamheid en andere kantoortrends, en het feit dat de meeste werknemers steeds vaker thuiswerken. Maar natuurlijk bepalen ook je activiteiten voor een groot stuk je kantoorinrichting. Hier overlopen we de vereisten waaraan een gezamenlijke werkruimte voor advocaten moet voldoen. Een tipje van de sluier: privacy en veiligheid staan voorop, maar mogen niet ten …

    What is an ‘agile work environment’ and why is this important?

    28 jan 2022

    This resulted in the introduction of multidisciplinary teams, short sprints which enabled rapid adjustments to be made, and resources such as whiteboards on which project progress could be easily displayed. There was also a growing realisation that an agile working environment is vital. Here, you will find out precisely what that means and how you …

    Je vergaderzaal inrichten? 3 aandachtspunten

    26 jan 2022

    Niet iedereen vindt het namelijk even makkelijk om in virtuele vergaderingen zijn of haar zegje te doen. Bovendien mis je online vaak non-verbale signalen die aangeven dat bepaalde deelnemers niet helemaal meer mee zijn. En zeker als er veel mensen meedoen, kunnen online meetings een regelrechte aanslag vormen op je energiepeil. Gezellig op kantoor de …

    De perfecte ergonomische bureaustoel kiezen

    24 jan 2022

    Of ze nu thuis of op kantoor zijn: je medewerkers brengen heel wat tijd zittend door, en nek- en rugproblemen loeren om de hoek als je bij de keuze van hun bureaustoel geen rekening houdt met hun lichaamsbouw en hun activiteiten. Maar hoe vind je nu de perfecte ergonomische bureaustoel? De instellingen van een ergonomische …

    Geïnspireerd?