Accessoires : vuilnisbakken, zeepdispenser, sanitaire terminal

U wilt uw teams werkruimtes aanbieden waar ze zich veilig voelen. Maar Covid19 geeft u veel problemen bij het inrichten van uw kantoren? 

Het kantoor moet niet alleen veilig zijn, maar ook efficient en flexibel om zich aan te passen aan de veranderingen waarmee we in een post-Covid wereld worden geconfronteerd.

Naar onze mening is het heel goed mogelijk om producten te kiezen die een gezonde en gemakkelijk te onderhouden werkomgeving creëren. Zonder dat dit ten koste gaat van de esthetiek!

Daarom bieden wij u een collectie accessoires aan om uw kantoor hygiënisch te houden! +32 2 627 18 55

Neem contact met ons op!



Wees vandaag nog Covid-proof

En anticipeer op de post-Covid-wereld.

Vuilnisbakken

01. Afvalbak met sensor Is te bedienen door middel van je stemgeluid of een handbeweging.
02. Pedaalemmers Pédales extra-fortes. Ontworpen om meer dan 150.000 keer te worden ingedrukt: dat is 20 jaar lang meer dan 20 keer per dag!
03. Recyclebakken Recyclen kan veel ruimte vergen... Met onze recyclebakken met dubbele bakken kun je eenvoudig afval en herbruikbaar materiaal op één ruimtebesparende plek sorteren. Soms is het simpel om groen te zijn.
04. Aarzel niet: er zijn vele andere modellen, maten en afwerkingen beschikbaar op aanvraag.

De sanitaire terminal

Om de verspreiding van Covid-19 te voorkomen, moeten werkgevers hun personeel aanmoedigen om hun handen zoveel mogelijk te wassen. Wij raden u aan om mechanische dispensers van hydro-alcoholische gel te plaatsen op strategische plaatsen in uw bedrijf: receptie, foodcourt, Coffee Corner, etc. Om elk manueel contact te vermijden, hebben de sanitaire paaltjes een handenvrije activering door middel van een hendel op de voet!

Talrijke kleuren mogelijkheid

Terminal n°1
414 € excl BTW
  • Gegalvaniseerd en gepoedercoat staal
  • Gebakken epoxylak
  • Roestvrijstalen hefinrichting 
  • Afmeting: H120 x L21 x b21 cm
  • Gewicht : 19 kg
  • Voethendel, lichte druk
  • Anti-diefstal: onzichtbare vloerbevestiging binnenin
  • 15/10° en 4 mm plaatwerk
  • Anti-corrosie afwerking door galvanisatie
  • Poedercoating gebakken in de oven op 200°C
  • Kant-en-klaar model
  • Het past zich aan L-blikken aan met een systeem van aanpassingen volgens variaties in de hoogte van de blikken.
  • Pomp van 3ml tot 20ml afhankelijk van het gebruik
  • Hydroalcoholische gel niet meegeleverd
414 € excl BTW
Terminal n°2
385 € excl BTW
  • Gegalvaniseerd en gepoedercoat staal
  • Gebakken epoxylak
  • Roestvrijstalen hefinrichting 
  • Afmeting: H100 x L21 x b21 cm
  • Gewicht : 19 kg
  • Voethendel, lichte druk
  • Anti-diefstal: onzichtbare vloerbevestiging binnenin
  • 15/10° en 4 mm plaatwerk
  • Anti-corrosie afwerking door galvanisatie
  • Poedercoating gebakken in de oven op 200°C
  • Kant-en-klaar model
  • Het past zich aan L-blikken aan met een systeem van aanpassingen volgens variaties in de hoogte van de blikken.
  • Pomp van 3ml tot 20ml afhankelijk van het gebruik
  • Hydroalcoholische gel niet meegeleverd
385 € excl BTW
Terminal n°3
245 € excl BTW
  • Compact 
  • Afmetingen: H110 x L35 x b35 cm
  • Eenvoudige pedaalactie
  • Beveiligen met een sleutel
  • Geleverd met een blikje hydrooplossing van één liter.
245 € excl BTW
Terminal n°4
  • Voetbediening door een voetpedaal
  • Kleurreferenties die de waarde van de plaats verhogen
  • Aluminium structuur en stalen voet
  • Bollard geleverd met een te vullen gelcontainer (1 liter)
  • Fles kan met een hangslot worden gesloten (niet meegeleverd)

Ontdek onze nieuwste artikelen

Een werkplek die bijdraagt tot de bedrijfsidentiteit

10 sep 2020

Voor dit nieuwe project onder leiding van Alternativ voor de hotelgroep Pandox AB werd een gemeenschappelijke verkoop- en reservatieruimte ingericht voor twee hotels: het Crowne Plaza Brussels – Le Palace en Hotel Indigo – Brussels City. De ruimte bevindt zich in het pand van Hotel Indigo. Frédéric Bouchacourt, projectmanager bij Alternativ, wou vooral een warme …

Together again: the future of shared spaces in the office

27 aug 2020

The simple joy of coffee with coworkers in the café. Sketching out ideas on whiteboards, post-it notes and digital displays in comfortable meeting spaces. It’s the collective energy and vibe of a space full of people united in a common purpose. Though we’re successfully getting some types of work done remotely and over video, we’re …

What’s next: skip the status quo — drive for change

23 jul 2020

Our work from home honeymoon is over according to WKspace, whose global research shows people reach a point of diminishing returns when working from home. Their research suggests that enjoyment, motivation and connection all began to decline and productivity levels-off after just five weeks of working from home. As leading organizations learn more about the …

Een werf met een ongenode gast … maar dezelfde dynamiek!

09 jul 2020

Lexitech werd in 1976 opgericht en in 2015 overgenomen door Geert Vanderhaeghe, een voormalige bankier die eigenaar en CEO van het bedrijf werd. Het bedrijf is gespecialiseerd in de vertaling van technische documenten en zal zijn dienstenaanbod geleidelijk aan uitbreiden met de hulp van twaalf medewerkers. Het biedt vertaaldiensten aan in verschillende talen, alsook globale …

Thinking Outside (and Inside) the Box

11 jun 2020

It was the summer of 2002 — six years after IBM’s Simon Personal Communicator, the first smartphone, debuted — when Orangebox was born in the village of Hengoed, South Wales, U.K., far away from the disruption occurring in places like Silicon Valley where emerging ways of work were happening. It was the same year BlackBerrys …

Designing the Post-COVID Workplace

28 mei 2020

The changes, at first, may feel surreal, with people wearing masks, separated by partitions and avoiding physical contact – no more fist bumps, hugs or handshakes. It might be a little lonely because many of our coworkers will still be at home as the business will slowly and gradually restart. But over time a new …

Want to boost employee engagement and wellbeing? Have a cup of coffee

14 mei 2020

The reason is as simple as it is powerful. We can go online and catch up on news, participate in discussion boards and conduct a fair amount of business without leaving our desk. But in doing so we miss out on important intangibles: the qualities that make an organization successful—personal relationships, trust, teamwork, as well …

What Workers Told Us About Collaboration

30 apr 2020

Collaboration is important to my work because… “Problem solving is almost impossible without teamwork.” “Everyone is in sync and understands what needs to be done.” “Trust is built up.” No matter where you are in the world, new research tells us the conditions needed for successful collaboration are universal. The Steelcase Active Collaboration Study 2019* …

Six dimensions of wellbeing: a work from home checklist

17 apr 2020

In our day-to-day routines, we have learned to fine-tune our surroundings, processes and habits to find our productive balance. This has been thrown into disarray. Today, the best way to help individuals is to identify their needs and adapt individual and teamwork practices to create a new balance. In these circumstances, we must help team …

10 tips from BuzziSpace to brighten up your workspace

02 apr 2020

#1 Add a pop of color According to color theorists, color can promote a positive vibe, improve corporate culture and help establish an environment where employees will succeed. Different colors can have different effects. For example, red is considered ideal for stimulating the mind, while blue and green are thought to have calming effects. #2 …

Geïnspireerd ?