Moderne kantoorinrichting en renovatie - Alternativ

Moderne kantoorinrichting en renovatie

Reeds 25 jaar zijn we dé specialist in het inrichten van kantoren van A tot Z. Wij begrijpen dat een goed ontworpen kantoor niet alleen functioneel moet zijn, maar ook inspirerend en toekomstbestendig. Onze expertise ligt in het creëren van werkruimtes die productiviteit en welzijn bevorderen, met een sterke focus op design en build. Voor de inrichting van uw nieuw kantoor kan u uiteraard rekenen op onze begeleiding en adviezen gedurende het volledige traject.

SV7_0475

Realisaties en renovaties waar we trots op zijn

Realisatie - Partena
2024 - 4000 m2 - Design & Build

Realisatie - Howden
2024 - 500 m2 - Design & Build

Realisatie - Ertico
2024 - 500 m2 - Design & Build

Totale kantoorinrichting van A tot Z

Van idee naar conceptuitwerking, van schets naar droomkantoor: het verbouwen van je kantoor is een aanzienlijke taak. Dankzij onze jaren ervaring, kan je rekenen op een zorgeloos traject. Ontdek hoe wij uw project stap per stap aanpakken.

1.

Ideeën

Samen bespreken we jouw wensen en ideeën voor de kantoorinrichting.

2.

Concept

Onze experts vertalen jouw ideeën in een concreet concept.

3.

Visualisaties

We maken gedetailleerde schetsen en 3D-visualisaties van het ontwerp.

4.

Realisatie

Ons ervaren team voert de plannen uit en creëert jouw ideale werkruimte.

5.

Oplevering

We leveren een afgewerkt kantoor op, precies zoals je het voor ogen had.

FANUC Benelux

Voor het interieurconcept van het 5.117 m² grote pand vertrouwde de wereldspeler in factory automation op Alternativ, tot grote tevredenheid van Paul Ribus, de CEO van FANUC Benelux: “Dit gebouw is cruciaal om onze groei verder te realiseren. En dan heb ik het niet alleen over de oppervlakte, maar ook over de uitstraling. Bovendien vormt het een meerwaarde voor ons werkgeversimago. Onze mensen zijn trots om deel uit te maken van het project en ontdekken nog elke dag nieuwe plekken. Bovendien merken we dat het unieke concept spontaan talent aantrekt.”

ALTERNATIV_2653-1

Waarom kiezen voor Alternativ

Onze expertise omvat onder andere space-planning, offertes, werfbeheer, inrichting, integratie van nieuwe informatie- en communicatietechnologieën (NICT), renovatie, isolatie, modulaire akoestische oplossingen, scheidingswanden, ontwerp en meubilair.

Met onze creativiteit en uitgebreide kennis begeleiden wij u door het hele proces, van begin tot oplevering van uw nieuwe werkruimten. Kies voor Alternativ en ervaar onze toewijding aan kwaliteit en klanttevredenheid.

Plan een vrijblijvend kennismakingsgesprek

Benieuwd naar wat wij voor jou kunnen betekenen op het gebied van kantoor(her)inrichting? We vertellen je er graag meer over. Laat je contactgegevens achter, dan nemen wij contact met je op om een afspraak te maken bij jou op kantoor of in onze showroom!

Voer a.u.b. uw naam in
Voer alstublieft een geldig telefoonnummer in.
Vul alstublieft een bericht in.